Súgó

Az Ezer Lóvé csapata igyekszik minden kérdésedre a segítséget megadni a lehető leghamarabb. A legtöbbször feltett kérdésekre a válaszokat itt olvashatod. Javasoljuk olvasd át a kérdéseket, így megtakaríthatsz magadnak elég sokat a drága idődből.

VÁSÁRLÓ VAGYOK:

  • Hogyan adhatok le egy megrendelést?
  • Hogyan lehetek biztos abban, hogy tényleg azt kapom, amit megrendeltem és amiért fizettem?
  • Az Eladó leszállította/elkészítette a megrendelést, de az: nem az volt, amit megrendeltem/nem az volt, amiben az egyeztetést követően megállapodtunk/semmit se szállított le
  • Hogyan utasítható vissza egy megrendelés?
  • Igazságtalan, jogtalan visszautasítások elkerülése:
  • Példa a hamis visszautasításra:
  • Példa a jogos, igazságos visszautasításra:
  • Ajaj! Mellényúltam és véletlenül másik Ezer Lóvé Szolgáltatást rendeltem meg, nem azt amit valójában szerettem volna. Most mi lesz?
  • Mi a teendő, ha a Megrendelésem teljesítve lett és elégedett vagyok az eredménnyel?
  • Mit tehetek, ha látok valami problémát vagy nyugtalanul érzem magam a Megrendelésem kapcsán?
  • Miért jó nekem, ha ajánlom az egyik Ezer Lóvé Munkát?

ELADÓ VAGYOK:

  • Hogyan ajánlhatom a szolgáltatásaimat, munkáimat az Ezer Lóvén?
  • Hogyan tökéletesíthetem, javíthatom az esélyem arra, hogy minél több eladásom legyen?
  • Hogyan fognak a felhasználók rátalálni az általam feltöltött Ezer Lóvé Szolgáltatásra?
  • Weboldali megjelenés és a Kiemelt Státusz
  • Mit tegyek, ha törlésre kerül a Szolgáltatásom?
  • Hogyan és mikor kapom meg a pénzt az eladások után?
  • Rákattintottak a ’Bevétel folyósításra’ linkre De semmi sem történik. Mit tegyek?
  • Valami szokatlan, furcsa dologot tapasztaltam a weboldallal,webirodámmal, rendelésekkel, üzenetekkel, e-mailekkel, vagy bármi másslkapcsolatosan. Mit tegyek?